.nag

piątek, 7 sierpnia 2015

All about us #4

Hej, wakacje jeszcze trwają, więc chciałybyśmy Wam przedstawić 7 miejsc, które kiedyś odwiedzimy. 

 

7. Nowa Zelandia 

Już  jako dzieci, zbierałyśmy miniaturowe figurki owiec z polskich gór. A gdzie jest najwięcej ich pierwowzorów? Właśnie tutaj. 

 


6. WYSPA SOKOTRA

 Taka roślinność tylko w Jemenie, a my mamy zamiar zobaczyć ją na żywo.

 

5. Wielki Mur Chiński

 Pokonywanie schodów nigdy nie należało do naszych ulubionych zajęć, ale tu zrobimy wyjątek.

 

4. Wielka Rafa Koralowa

 

 Już od dziecka pokochałyśmy wodę i od kiedy dowiedziałyśmy się, że można nurkować w wodzie z otartymi oczami ( które nie pieką) obiecałyśmy sobie, że tam popłyniemy.

 

 3. Pamukkale (Turcja)

Nigdy nie ciągnęło nas do gorących źródeł, ale dla tych zrobimy wyjątek.

 

2.  Nowy Jork


Nowy Jork jest często wybierany przez twórców filmów czy książek na miejsce akcji. Nie bez przyczyny :)

 

1. Norwegia


  Naszym wspólnym marzeniem jest obejrzenie zjawiskowej zorzy polarnej. A gdzie najlepiej ją złapać? W Norwegii :)
 I nie trzeba dodawać, że jest przepiękna.


A Wy gdzie chcielibyście pojechać? 

28 komentarzy:

  1. Takiej listy nie robię, ale wiem jedno- na pierwszym miejscu jest u mnie Egipt. Egipt to moja pasja. Mogłabym godzinami siedzieć z nosem w książkach opowiadających o starożytnym Egipcie i cały dzień siedzieć z blokiem rysunkowym rysując faraonów. Tylko dzięki tej wycieczce mogłabym w pełni poznać siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko ja też marzę o zobaczeniu zorzy polarnej *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Norwegię uwielbiam, zresztą tak jak Skandynawię. Choć jestem osobą, która kocha gorący klimat i na stałe w takiej Norwegii żyć bym nie mogła, to jednak na wakacje pojechać tam zawsze bym mogła. Zorzę widziałam i choć na zdjęciach prezentuje się obłędnie, to na żywo - brak słów! O niektórych prezentowanych miejscach nawet nie wiedziałam, że mają takie ciekawe atrakcje, naprawdę świetne, jak ja chciałabym je teraz odwiedzić i zobaczyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci zazdroszczę :) Mam nadzieję, że i mnie nadarzy się okazja.

      Usuń
  4. Norwegia i Nowa Zelandia oraz Wielki Mur Chiński zdecydowanie ! A Nowy Jork rzeczywiście jest cudowny . Ten tłum ludzi, samochodów, taksówek i hot-dogów .... ^-^
    http://pogadanki-plepleple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że Wam się uda :) Mi się najbardziej marzą Indie, ale chciałabym zobaczyć po prostu jak najwięcej!
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest takie trochę demotywujące, że człowiek w swoim życiu nie zobaczy tylu pięknych, wartych obejrzenia miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest takie trochę demotywujące, że człowiek w swoim życiu nie zobaczy tylu pięknych, wartych obejrzenia miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej jest internet, a w nim miliony zdjęć :)

      Usuń
  8. Europa Północna zdecydowanie tak ;) Nowym Jorkiem też bym nie pogardzila. Jest tyle pięknych miejsc na świecie.. ;) obyśmy mogli zobaczyć jak najwięcej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie również marzy się podróżowanie, jednak nie mam na razie aż tak skonkretyzowanych planów, choć od zawsze chciałam pojechać do Indii, a ostatnio coraz częściej myślę o Australii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja marzę od dziecka o Japonii! Ale Nowy Jork też jest kuszący ;)

    Pozdrawiam serdecznie, Wiecznie Zaczytana

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od dłuższego czasu chcę odwiedzić jakże piękną Szkocję, Japonię i Hiszpanię :)

    Pozdrawiam, Insane z przy-goracej-herbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia. Marzy mi się Islandia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, jakie piękne miejsca. Zdjęcia robią wrażenie, a na żywo pewnie jeszcze bardziej zapierają dech w piersiach. Ja to bym chciała odwiedzić kiedyś Norwegię, bo moi znajomi twierdzą, że to niezwykle zjawiskowy kraj.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowy Jork i Wielki Mur i mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne miejsca! Mi marzy się wiele podróży, ale przyznaje, że aktualnie mam wielką ochotę na Paryż, Nowy Jork oraz po raz kolejny na Chorwacji, na szczęście to ostatnie czeka mnie jeszcze w te wakacje! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ~Nataliaaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowa Zelandia i owieczki to mój faworyt:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne miejsca wybrałyście <3 Ja to bym chciała się wybrać w podróż dookoła świata i móc poświęcić na nią więcej niż 80 dni ;)) A na poważnie to za dużo jest tych miejsc, które chciałabym zwiedzić i zobaczyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowa Zelandia, bo LOTR.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podpisuję się pod listą, też tam pojadę :D Muszę tylko wygrać w totka :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym pojechać wszędzie ;) Niestety chyba już nie dam rady, chyba, że wygram milion w totka i wszystko przetracę na wyjazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za ciepłem, ale chciałabym kiedyś móc zobaczyć Wielką Radę Koralową z bliska (po tym, jak nauczę się pływać, a potem nurkować :D). W ogóle cała Australia to bardzo interesujący kraj, godzien tego, by przejść go wzdłuż i wszerz.
    :)
    ~Gaviota

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twoje przybycie
A my teraz wierzymy skrycie,
że jeszcze nieraz do nas wpadniesz
i kolejną recenzje szybko chapniesz:)

Marcowe mole