.nag

wtorek, 24 czerwca 2014

Konkurs- wynik z czerwca



Konkurs wygrywa:
Doomisia♥

Gratulujemy wygranej! 

 Zwyciężczynie prosimy o wysłanie adresu do 26 czerwca , ponieważ potem nie będziemy wstanie wysłać książki.


Jak widzicie poniżej. Zaraz po zrobieniu pierwszego zdjęcia mój kot zainteresował się losem.



Musiałam mu oddać los, ponieważ nie chciał zejść ze stołu i mnie gryzł, kiedy próbowałam go ściągnąć.



Teraz los jest strasznie obśliniony i zgnieciony, więc już nie mogę robić więcej zdjęć. Pewnie Tom jest zadowolony ze swoich pięciu minut w internecie, choć zdjęcia nie wyszły zbyt twarzowo.

P.S.
Kolejne wyniki będziemy dawać w zakładkach konkursy (na górze).

21 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni:) a kot bardzo twarzowy heheh :D wyszedł niezwykle przystojnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!:) Szkoda tylko, że Pan Kot nie wszedł bardziej w kadr, bo bardzo słabo go widać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że następnym razem będzie lepiej. W końcu poczuł już smak sławy :)

      Usuń
  3. Gratulacje :) A Tom miał nadzieję, że to jakiś smakołyk dla niego ;))) A na zdjęciach wyszedł świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miskę zawsze ma pełną. Mówiłam Dianie, że go rozpuściła ;)

      Usuń
    2. Z ciekawości trzeba też sprawdzić, co znajduje się poza miską. :) Może akurat trafi na coś lepszego :P ;)

      Usuń
    3. Poszerzanie horyzontów zawsze mile widziane:)

      Usuń
  4. Gratulacje Uwielbiam kotki, ten taki śliczny biały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakże gratuluję Domi oraz zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :D Ja też dzisiaj muszę się zabrać za zrobienie losowania i dodać wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ! Już wysyłam maila ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kicia :)
    A wygranej gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwycięscy. Słodki kotek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twoje przybycie
A my teraz wierzymy skrycie,
że jeszcze nieraz do nas wpadniesz
i kolejną recenzje szybko chapniesz:)

Marcowe mole