.nag

czwartek, 27 marca 2014

The Transfer: A Divergent Story- Veronica Roth

The Transfer: A Divergent Story-
Veronica Roth


tytuł oryginału: The Transfer: A Divergent Story (Divergent 0.1)
wydawnictwo: Katherine Tegen Books
data wydania: 3 września 2013
liczba stron: 50







Kiedy czytałam ,,Niezgodną" zastanawiałam się, czy lepiej nie byłoby poznawać wydarzenia, punktem widzenia Tobiasa. Chociaż pierwsza część nie zachwyciła mnie aż tak bardzo, żeby od razu zabrać się za kolejne powieści autorki, postanowiłam bardziej z ciekawości zapoznać się z tą historią.

Książka bardzo mi się spodobała. Nawet się nie obejrzałam, kiedy dotarłam do końca.
 I według mnie dużo lepiej czyta się z perspektywy Tobiasa niż Tris. Akcja szybko się toczy i fabuła bardzo wciąga. Gdybym nie przeczytała już pierwszej części na pewno podczas głębszego zapoznawania się z lekturą, byłby obecny efekt "łał".

Four: Tobias Eaton by xSavannahxxOd początku ,,Niezgodnej" poczułam wielką sympatię do Tobiasa, a kiedy coraz bardziej zagłębiałam się w historię głównego bohatera, z dnia na dzień czułam do niego coraz większy respekt. E-book skupia się przede wszystkim na próbie wyboru odpowiedniej frakcji przez głównego bohatera i pokazuje również życie wraz z surowym ojcem
 Podziwiałam go za to, że stał się tak spokojnym, dobrym i opanowanym człowiekiem pomimo tego, że całe jego szesnastoletnie życie, było  "wyreżyserowane" przez Malcona. Żył w cieniu swojego ojca, który nie przejmował się uczuciami syna i był fatalnym opiekunem.

 Autorka rozjaśnia pewne kwestie dotyczące jego przeszłości- dlaczego wynik testu przynależności pokazał Altruizm, kim była jego matka i dlaczego od początku nie darzył sympatią Eryca.






Free Four: Tobias Tells the Story- Veronica Roth

tytuł oryginału: Free Four: Tobias Tells the Story
seria/cykl wydawniczy: Niezgodna tom 1.1
liczba stron: 13


Póki co jest to najkrótsza książka fantastyczna z jaką miałam okazję się spotkać. Ma zaledwie 13 stron.
Nad samą fabułą nie ma co się rozpisywać- jest to scena z ,,Niezgodnej" widziana oczami Tobiasa. W historii są zawarte uczucia bohatera, kiedy musi rzucać nożami do Tris.
Nie powiem zawiodłam się na tym opowiadaniu. Według mnie książka powinna być za darmo, a nie za 99 centów za jedyne 13 stron.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje przybycie
A my teraz wierzymy skrycie,
że jeszcze nieraz do nas wpadniesz
i kolejną recenzje szybko chapniesz:)

Marcowe mole