.nag

wtorek, 1 kwietnia 2014

Podsumowanie marca



Hej,
Nawet nie wiadomo kiedy przeleciały te wszystkie dni marca. Choć czasu zbytnio nie było, to jednak wyniki lepsze niż w lutym:). Z czego ogromnie się cieszymy. Więc najwyższy czas na podsumowanie.
W tym tygodniu wypadają rekolekcje więc mamy nadzieję, że zaległości nadrobimy.

Ajka:

Przeczytane:
1. Dziewiąty mag. Dziedzictwo-Alice Rosalie Reystone
2. Niezgodna- Veronica Roth
3.The Transfer: A Divergent Story-Veronica Roth
4. Ukojenie - Maggie Stiefvater
5. Sachem-Henryk Sienkiewicz
6. Latarnik-Henryk Sienkiewicz
7. Mendel Gdański-Maria Konopnicka,
8. Nowele (Śmierć urzędnika, Kameleon) - Antoni Czechow

Najlepsza książka: The Transfer: A Divergent Story-Veronica Roth 
Najgorsza: Dziewiąty mag. Dziedzictwo-Alice Rosalie Reystone
Pozytywne zaskoczenie:  Sachem-Henryk Sienkiewicz
Wielki rozczarowanie: Ukojenie-Maggie Stiefvater (zbyt bardzo liczyłam na tę książę)



Wyzwania:

1. Czytamy fantastykę :
1.. Dziewiąty mg. Dziedzictwo-Alice Rosalie Reystone
2. Niezgodna- Veronica Roth
3. The Transfer: A Divergent Story-
Veronica Roth

2 Przeczytam tyle, ile mam wzrostu
+ 7,4 cm ( nie znam wymiarów 2 książek)


Diana:
Przeczytane:
1. Starcie królów - George R. R. Martin
2. Sachem - Henryk Sienkiewicz
3. Latarnik - Henryk Sienkiewicz
4. Jestem numerem cztery - Lore Pittacus
6. Mendel Gdański - Maria Konopnicka
7. Złota Lilia - Mead Richelle
8. Nowele ( Śmierć urzędnika, Kameleon ) - Antoni Czechow

Najlepsza książka: Starcie królów - George R. R. Martin
Najgorsza książka: Mendel Gdański - Maria Konopnicka
Pozytywne zaskoczenie: Złota Lilia - Mead Richelle
Wielkie rozczarowanie: Jestem numerem cztery - Lore Pittcus

Liczba przeczytanych stron: 3466
Dziennie: 112 stron




Oczekujemy na:

















 i nową serię J.K. Rowling i oczywiście czekamy na czwarty sezon ,,Gry o Tron".

Blog:
liczba wyświetleń w marcu: 1 489
dodane posty: 14
kochani obserwatorzy: 7
Przetłumaczyłyśmy Annabel i kończymy Hane. 

Za co bardzo dziękujemy!!

5 komentarzy:

  1. Tyyyle przeczytać! :O

    A na Grę o Tron również ja czekam z niecierpliwością. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na mnie to raczej słaby wynik:(. Rok temu było dużo lepiej, ale dużo czasu schodzi na tłumaczenia.

      Usuń
  2. I ja czekam na nową serię J. K. Rowling:)

    P.S. Właśnie pojawił się ósmy obserwator (czyli ja) :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Staramy się najlepiej jak możemy i dziękujemy za miłe słowa :)

      Usuń

Dziękujemy za Twoje przybycie
A my teraz wierzymy skrycie,
że jeszcze nieraz do nas wpadniesz
i kolejną recenzje szybko chapniesz:)

Marcowe mole