.nag

czwartek, 24 kwietnia 2014

KONKURS - wyniki




 Czwartek 24 kwietnia! Zapraszamy na wyniki konkursu!

W kasecie maszyny losującej znajdują się 117 losów.

Bęben maszyny jest pusty.

Następuję zwolnienie blokady.

 Wymieszanie losów.


Rozpoczynamy losowanie wygranego.




I zwycięzcą został, a właściwie została Bet G.
Gratulujemy wygranej!

Miesiąc temu postanowiłyśmy, że jeżeli będziemy mieć 50 obserwatorów, 5000 wyświetleń, to 50 post będzie konkursem. Naprawdę nie spodziewałyśmy się, że stanie się to tak szybko, za co dziękujemy:)
Jaką książkę chcielibyście dostać??

31 komentarzy:

  1. Czy tylko mi nie wyświetla się kto wygrał? :O
    Ale i tak gratulacje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyświetla się kto wygrał :c

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również się nie wyświetla..

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że u nikogo nie wyświetla :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sprawdzałyśmy wczoraj, aż dwa razy i nam się wyświetlało. I proszę- nie można ufać rzeczom martwym:(

      Usuń
  5. Choć nie wiadomo kto wygrał to gratuluję wygranej :)
    (może to ja #nadzieja)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wygrała Bet G.
      Ale obiecujemy, że będą kolejne konkursy i może wtedy dopisze Ci szczęście:)

      Usuń
  6. TO JA ! nie wierzę, no nie wierzę, zaraz wstaje z łóżka i będę tańczyć i szaleć hehehhehe
    dziękuję ! ale radość !!!!!!!!!!!!!! a gdzieś niedawno narzekałam, że nic nigdy nie wygrałam ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje :) ale skąd wiesz? Nic nie widać :)

      Usuń
    2. Dostałam mejla od dziewcząt i zamarłam z wrażenia :D bomba, muszę również pomyśleć nad konkursem, bo to taka radość jak się wygra, że brak słów !

      Usuń
    3. Nie widzę wyniku losowania :), ale Beti G. gratuluję Ci serdecznie ! :)

      Usuń
    4. My też gratulujemy. Teraz powinno być widoczne.

      Usuń
  7. Gratuluję Ci ! Chyba tylko zwycięzca widzi ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULACJE! :)
    Ja też widzę wynik. A co do 50 postu z konkursem, jest baaaardzo duża ilość książek, które chciałabym dostać, więc jakiej nie dacie, na pewno traficie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Beti :D I oczywiście Wam dziewczyny takich postępów. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki dla Beti ;D
    Może Trylogia Delirium ?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje zwycięzcy,
    a co do książki to morze "Wierna" ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twoje przybycie
A my teraz wierzymy skrycie,
że jeszcze nieraz do nas wpadniesz
i kolejną recenzje szybko chapniesz:)

Marcowe mole