.nag

niedziela, 26 października 2014

Lubimy czytać

Dostałyśmy zaproszenie do nowej zabawy, która niedawno się pojawiła od
Jest jeszcze jeden powód przez który sama musiałam pisać ten post. Anka przeszła do drugiego etapu konkursu kuratoryjnego i będzie niedyspozycyjna do 30 października. Trzymajcie za nią kciuki!
1.Jaka książka została ostatnio odznaczona jako "przeczytana"?
Już sprawdzam. Ostatnio przeczytałam ,,Łowcę snów". Tak na marginesie zajęło mi to sporo czasu przez malutką czcionkę. Recenzja powinna pojawić się za trzy dni, jeśli nawiedzi mnie wena do pisania opinii.

2. Co obecnie czytasz?
W "Teraz czytam" mamy: "15 dni bez głowy", "Wszystko za życia"oraz "Hopeless" (jestem w połowie). Pierwsze dwie książki Anka musiała przerwać, ponieważ czyta lektury na konkurs kuratoryjny z polskiego.

3. Co ostatnio odznaczyłeś/są jako "chcę przeczytać"?
To największa półka w naszej bibliotece. Ma aż 226 książek. Ostatnio dodałyśmy, a właściwie Anka dodała AFTER
 
4. Co planujesz przeczytać jako następne?
Wypożyczyłam "Pod nocnym niebem" po przeczytaniu pozytywnej recenzji 

5. Czy używasz systemu gwiazdek?
Oczywiście.  Nie wiem, co jeszcze mogę dodać.

6. Czy bierzesz udział w jakiś tegorocznych challenge'ach?
Na lubimyczytać nie, ale tak ogólnie to Anka bierze udział w wielu. Mięzy innymi: Czytam fantastykę, Przeczytam tyle, ile mam wzrostu, Kiedyś przeczytam, Okładkowe Love...

7.Czy masz swoją listę życzeń na LubimyCzytać.pl?
Mamy tylko: Chcę przeczytać. Tam są wszystkiej książki, które chcemy posiadać :) 

8. Jaką książkę planujesz kupić jako następną? 
Ciągnie mnie do zakupu drugiej części "Piątej fali", ponieważ pierwsza mnie po prostu powaliła. Muszę się w najbliższym czasie udać do księgarni. 

9. Czy masz jakieś ulubione cytaty na LubimyCzytać.pl?
O, tak i to dużo. Oto kilka przykładów:

"Kochać to niszczyć, a być kochanym, to zostać zniszczonym" - "Miasto kości"
 "Ten, kto boi się przegrać, już przegrał." - "Gra o tron"
 ,,Jest tylko jeden bóg - nazywa się Śmierć. A co mówimy bogowi śmierci? Nie dzisiaj!" - "Gra o tron"
10.Jacy są Twoi ulubieni autorzy na LubimyCzytać.pl?
Leigh Bardugo, Arthur Conan Doyle, John Flanagan, George R. R. Martin i wiele innych autów, którzy stworzyli niesamowite książki. 

11. Czy jesteś w jakiś grupach na LubimyCzytać.pl?
Nie. Jeszcze nie :)
Teraz, kiedy muszę sama zajmować się blogiem zaczynam bardziej doceniać pracę, jaką muszą włożyć Ci, którzy prowadzą  swoją stronę samodzielnie.
Dlatego i jeszcze kilku innych powodów nominuję:
2. Fenko
3. 
oraz innych blogerów, którym się po prostu należy.

20 komentarzy:

  1. Oo, sprawiłaś mi wielką radość nominując mnie, ale chyba muszę sobie odpuścić, a to dlatego, że na LubimyCzytać jestem właściwie od całkiem niedawna.. Nie mam pojęcia, czym jest system gwiazdek, nie przykladam też wagi do dzielenia książek na "chcę przeczytać" - od razu wrzucam do przeczytanych lub posiadanych. I te dwie półki właściwie sa moimi głównymi i najbardziej potrzebnymi. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zostaniecie nominowane, a potem pacniecie mnie :)
    PS. W tym zdaniu wtrąciła Ci się literówka: Tak (chyba: tam) są wszystkiej książki, które chcemy posiadać.
    Pomyślałam, że pewnie będziesz chciała poprawić :)
    jeszcze raz dziękujęi pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że wszystko szybko ogarniesz:)
      Dzięki za zwrócenie uwagi. Tak to jest, jak Anki nie ma i nikt mnie nie sprawdza:)

      Usuń
  2. Interesujące odpowiedzi i wymienione tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyjrzeć się twoim tytułom :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cytaty. <3
    ~Księżycowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, te cytaty są śliczne <3
    Świetnie wam ten TAG wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ta zabawa jest ciekawa, więc dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ dziękuję bardzo za nominację! :)) Nie omieszkam zamieścić wpisu z odpowiedziami... prawie uzupełnię go jeszcze o nominację z LBA, która się za mną ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ja LubimyCzytać zdecydowanie zaniedbuję :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Też planuję kupić Piątą falę, tyle że pierwszą część. No bo wszyscy się tak zqachwycają... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie widziałam nigdzie tej zabawy :D Powodzenia dla Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten portal, a ta zabawa tematycznie do niego zbliżona jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromnie dziękuję za nominacje! :) Wkrótce odpowiem na pytania u siebie na blogu :)))
    Ciekawa zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za nominację! :)
    wraz z wspólniczką z chęcią weźmiemy w tym udział :)
    i oczywiście trzymam kciuki za Annę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm.. chociaż nie zostałam nominowana osobiście, trochę się porządzę i i tak zrobię ten tag u siebie :D Fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię stronę Lubimy czytać :) Świetny pomysł na zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna zabawa, może kiedyś zrobię coś podobnego...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie? Za co.... ;) no dobra, zaangażuję się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twoje przybycie
A my teraz wierzymy skrycie,
że jeszcze nieraz do nas wpadniesz
i kolejną recenzje szybko chapniesz:)

Marcowe mole