.nag

niedziela, 3 kwietnia 2016

Wyzwanie czas zacząć!

Hej, 
Wraz z nadejściem wiosny, zaczęły się w moim domu porządki. I jak przystało na mola książkowego, najwięcej czasu zajęło mi czyszczenie regałów z książkami. Jak zwykle wyszło na to, że mam ogromne zaległości. A co może być najlepszą motywacją, żeby ogarnąć te wszystkie zaległości? Coroczne wyzwanie ,,Kiedyś przeczytam" prowadzone na blogu ,,Lustra Rzeczywistości"


Lista książek:
1 Gwiazda wschodu
2. Po trzecie dla zasady
3. Posępna litość
4. Królewska krew. Wieża elfów
5. Malowany człowiek: Księga I
6. Wakacje w RPA
7. Dziewczyna z zegarem zamiast serca
8. Czarne jak heban
9. Las zębów i rąk
10. Ogar Boga
11. Niemoralna gra
12. Eon. Powrót Lustrzanego Smoka

Brałam udział w wyzwaniu przez dwa ostatnie lata i choć nigdy nigdy nie udało mi się uporać ze stosikami, to coś czuję, że w tym roku nastąpi przełom :)  



18 komentarzy:

  1. Pewnie, że można dołączyć :) Dopiszę stosik w następnym podsumowaniu, które będzie pewnie jutro lub we wtorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale ciekawi mnie ''Dziewczyna z zegarem zamiast serca'' ;)
    Po za tym powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytała żadnej z tych książek, więc nie mam co odradzać, ani polecać, ale mocno będę trzymać kciuki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci, by stosik w tym roku się skończył <3 Powodzenia, trzymam kciuki :3

    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! jestem ciekawa książki "Nienormalna gra"

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki. Ja jeszcze myślę nad tym wyzwaniem. ;)
    Bluszczowe Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  7. "Eon" to bardzo ciekawa książka :) Życzę powodzenia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w takim razie :D Też myślałam o tym wyzwaniu i nawet byłam już skłonna wziąć udział, ale nie potrafię czytać według planu, więc mogłabym się męczyć ze stosami zamiast czerpać przyjemność z ich czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia!
    Z Twojego stosiku czytałam "Las zębów i rąk" i bardzo mi się podobał :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł :) Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia! Ja mam ponad 20 książek do przeczytania... Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak lubisz czytać to zajrzyj na stronę http://kozicka.booklikes.com/post/2114269/olej-arganowy-na-twarz Na pewno zaczerpniesz inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twoje przybycie
A my teraz wierzymy skrycie,
że jeszcze nieraz do nas wpadniesz
i kolejną recenzje szybko chapniesz:)

Marcowe mole